Jak być zdrowym?

image Na stan naszego zdrowia mamy w większości wpływ, pomijając oczywiście choroby dziedziczne, jak również wady towarzyszące danej osobie od najmłodszych lat tzw. wrodzone, które nie są spowodowane złym żywieniem, brakiem ruchu, czy objadaniem się kalorycznymi przekąskami albo zaspokajaniem się używkami (papierosami, alkoholem, narkotykami). Jednakże wiele osób także nie dba należycie o swoje zdrowie, czego przyczyną jest szereg chorób, na które prędzej, czy później zapadają. Do ich grupy możemy między innymi zaliczyć zaburzenia akcji serca, choroby układu krwionośnego, nadciśnienie, choroby płuc, wątroby, nerek. Dlatego też bez względu na to, w jakim ktoś jest obecnie wieku, oraz stanie nigdy nie jest za późno za zmianę swoich przyzwyczajeń i codziennego trybu życia. Po pierwsze ograniczenie spożywanych kalorii. Może się to odbyć za pomocą odstawienia tłustych pokarmów: mięsa, przekąsek, masła, oleju kokosowego, smalcu, twardych margaryn itd. Po drugie urozmaicenie swojej diety warzywami i owocami pod każda postacią. Po trzecie wdrożenie w codzienny grafik ruchu – spacery, ćwiczenia w domu lub na siłowni, fitness.

Komentarze są zamknięte.